Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2011

ΤΟΟΟΟΣΟ ΡΟΖ!!!!!!!!

Eπιτέλους!
Η ζακέτα πλησιάζει προς την ολοκλήρωσή της,
αφού όπως βλέπετε
μου έχει μείνει να τελειώσω μόνο
το δεύτερο μανίκι.
Αύριο,
έχω σκοπό να κατέβω στην πόλη για κουμπιά
αλλά να δω...
θα βρω αυτά που έχω κατά νου;
Δυστυχώς,
η αγορά της επαρχίας είναι περιορισμένη! 
Τέλος πάντων...


Εχθές το βράδυ 
ξεκίνησα να πλέκω αυτό το κασκόλ
με το νήμα που έφερε το Lidl τη Δευτέρα.
Προχωρά απίστευτα γρήγορα
κα είναι πολύ διασκεδαστικό!
  

Μου αρέσει πολύ,
είναι τόοοοοοοοσο ροζ!!!!!

Εντάξει, εντάξει, μη φωνάζετε!!!
Δεν είναι για μένα,
για την Κατερίνα είναι!!! 


Συμπλήρωση: Tην Κυριακή θα σας δείξω 
πως πλέκετε το κασκόλ, 
είναι πανεύκολο,
εφοδιαστείτε μόνο με βελόνες  Νο 6!  

38 σχόλια:

dromaki είπε...

Είναι υπέροχα και τα δύο πλεκτά σου.
Θάθελες να μου πεις πως πλέκεται το κασκόλ?
Καλή ευκολία σε ότι κάνεις.

anthivolon είπε...

Πολύ χαριτωμένο, σαν ροζουλί κουφετάκι!!! Το φαντάζομαι πάνω στο παλτό σου και ζηλεύω!!!(με την καλή έννοια βέβαια)

Manka είπε...

Lovely works, lovely colours :))

Have a nice weekend!

Manka

lourdi lourdaki είπε...

Μαίρη μου η ζακέτα ενα όνειρο είναι!!!
γειά στα χέρια σου!!!
ΑΑΑΑ!!!θα το ξαναπώ το χρώμα είναι τόσο μα τόσο υπέροχο!!!!!
όσο για το κασκόλ....τι να να πώ κουφέτο!!!!
σε φιλώ καλή συνέχεια και καλο μεσημερι!!!

Ανώνυμος είπε...

Η ΖΑΚΕΤΑ ΤΕΛΕΙΑ ΕΩΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΣΚΟΛ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ.ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΑΣ.

Asteri είπε...

Καλά εεε τέλεια έγινε η ζακέτα και το κασκόλο πανέμορφο :)

magda είπε...

Δεν προλαβαίνω να καμαρώνω τις χρυσοχέρες της παρέας μας !!!
Το ροζ κασκόλ, τόσο πρωτότυπο και η ζακετούλα υπέροχη !!!
Καλό Σαββατοκύριακο

Μαiρη είπε...

@Dromaki Μετά χαράς!!! Στην επόμενη ανάρτηση υπόσχομαι!

@anthivolon Πραγματικά σαν κουφετάκι είναι!

@Manka Thank you so much Manka! You are very kind!!!!

@Lourdi μου, πολύ σ' ευχαριστώ!!!

@Ανώνυμος Καλώς ορίσατε! Χαίρομαι που σας άρεσε!

Iwona είπε...

Πολύ ωραιο εινε. Και το χρομα υπέροχο!

Μαiρη είπε...

@Αστέρι Φρουφρουδίζει!!! Είδες λέξη που βρήκα;;;

@Μάγδα Ε,να μη μας πάρουνε φαλάγγι και οι γυναίκες του εξωτερικού!!!

apinkdreamer είπε...

ειδα ροζ και μπηκα!!!αλλη μια υπεροχη δημιουργια σου!!!

Μαiρη είπε...

@Iwona Αχ, κι εμένα μου αρέσει τρελλά!!!!!!

@A pink dreamer Είναι ένα απίστευτο ροζ χρώμα!!!

Maria Z είπε...

μου αρέσει το ροζ και αυτό το τόσο ροζ που φτιάχνεις !!!! Σίγουρα θέλω τις οδηγίες αλλά δεν έχω ούτε τις βελόνες ουτε αυτα τα νήματα!!! Ομως κάποια στιγμή μπορεί να τα πάρω φίλη γιατί με ενθουσιάζει το αποτέλεσμα σου!!!

Μαiρη είπε...

@Μaria Z Ειλικρινά, είμαι ξετρελλαμένη! Εάν έχεις κοντά σου Lidl, κοίταξε μήπως έχει μείνει καμιά συσκευασία διότι η διαφορά τιμής σε σχέση με τα καταστήματα είναι απίστευτα μεγάλη!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Τι να καμαρώσω πρώτο;
Οτι και να φτιάξεις είναι υπέροχο πολυτάλαντη Μαιρούλα!
Καλό Σ/Κ!

Μαiρη είπε...

@Αντιγονάκι, καλό σαββατοκύριακο και σε σένα!!!

Mila είπε...

Отличный кардиган! Шарф великолепный!

Μαiρη είπε...

@Mila Έρχομαι για επίσκεψη!!!

alla logia είπε...

Μπράβο, Μαίρη, είναι πολύ όμορφα και τα δύο. Καλοφορεμένα να είναι!


Καλό Σαββατοκύριακο.
Σε φιλώ.

Χρυσούλα

elena είπε...

Φανταστικά και τα δύο! Το κασκόλ είναι πραγματικά πολύ εντυπωσιακό! Περιμένουμε οδηγίες!!!

NANTIA είπε...

Έπιασες αγαπημένα χρώματα και τα δύο! Ξετρελάθηκα με το κασκολάκι!!! Όνειρο!!!
Καλό βράδυ Μαιρούλα!

Verba είπε...

О, очень красивая кофта! И шарф восхитительный! Цвет приятный! Очень интересно узнать как вяжется такой шарф.

Μαiρη είπε...

@Χρυσούλα μου σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

@Elena Την Κυριακή Θεού θέλοντος. Δεν μου έγραψες όμως, ποιό είναι το blog σου; Δεν μπορώ να το βρω...

@Ναντιουλίνι Μια τρελλή ομορφιά είναι!!!!!

@Verba Το κασκόλ είναι πολύ εύκολο να φτιαχτεί!!! Την Κυριακή θα δώσω τις οδηγίες.

Teteel είπε...

Κι εγώ τρελλαίνομαι για το ροζ χρώμα,
κι ας είμαι μεγάλο κορίτσι!
Δικαίωμα στο ροζ!!!

Καλό Σαββατοκύριακο!

RIRI είπε...

Μαίρη, ξετρελλάθηκα με το κασκόλ!!!!!
ειναι απίθανο!!!και γιατι οχι για σένα παρακαλώ??????Να φτιάξης άλλο για την Κατερίνα!Ανυπομονω για την Κυριακή, βελόνες εχω, τι νήμα να πάρω???
Φιλάκια!!!

πουαντερι είπε...

Καλα η ζακετα εγινε φανταστικη μπραβο Μαιρη μου γεια στα χερια σου! α!& με γεια σας!!!!
Βελονες να εφοδιαστούμε βρε αλλά νημα δεν προλάβαμε.......

Μαiρη είπε...

@Teteel Aς το βροντοφωνάξουμε λοιπόν, Δικαίωμα στο ροζ!!!!!!!!!!!

@Ριρή Είναι ένα νήμα Ριρή που φαίνεται εκ πρώτης όψεως σαν κορδέλα αλλά αφού το ανοίξεις είναι σα δίχτυ. Αν δεν το βρείς στα lidl, πωλείται στα καταστήματα με τη φίρμα της Katia. (Σίγουρα θα υπάρχουν κι άλλα, μα δεν το γνωρίζω για να σου πω)

@Πουαντερί Να δω, θα τα καταφέρω να πάω για τα κουμπιά; Φυσάει και βρέχει μανιωδώς!!!

Χριστιάνα είπε...

Πήρα κι εγώ τέτοια νήματα! Ανυπομονώ λοιπόν για τις οδηγίες!!!
Η ζακέτα και το κασκόλ είναι πανέμορφα! Γειά στα χέρια σου!

Μαiρη είπε...

@Χριστιάνα Είναι πανεύκολο!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!

Cranberry είπε...

Υπέροχο!

Ρεβεκκα είπε...

Μαιρη μου τι ομορφο κασκωλ.μου αρεσει πολυ το ροζ.πρεπει να αρχισω να ασχολουμαι με το πλεξιμο μου φανεται.το εχεις λαβει το μεηλ μου?φιλια...

...irida... είπε...

καλό Σαββατοκύριακο!!!!Αν μπορούμε να βοηθήσουμε με τα κουμπιά ,...πεστο μας!!!κάτι θα κάνουμε!!! για να σου στείλουμε!!!η τουλάχιστον θα προσπαθήσουμε!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΞΕΙΣ ΠΩΣ ΠΛΕΚΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΣΚΟΛ

Ανώνυμος είπε...

Μαίρη μου ανυπομονώ, που είναι οι οδηγίες για το κασκόλ

zacharenia είπε...

Μαίρη και τα δυο είναι πανέμορφα!!
οτιδήποτε εχει ροζ το λατρεύω,εγώ δεν βρήκα στο κατάστημα τα φρού φρού νήματα, αλλά ζήλεψα και τα αγόρασα λίγο πιο ακριβά και ήδη το ξεκίνησα.....
έχει πολύ πλάκα να το πλέκεις με το αποτέλεσμα που βλέπεις....
Να πλέξεις και ένα δικό σου.....
Φιλιά !!!!

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

Υπέροχα και η ζακέτα και το κασκόλ
είναι και τα αγαπημένα μου χρώματα!!

silvana είπε...

wow!!!!!! beatiful!!!!
bello bello!
silvana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails